آخرین خبر از تهران 25 بهمن آتش زدن یک ساختمان دولتی در شریعتی و شروع درگیریها

طبق خبرهاي رسيده همين الان در هفت حوض نارمك درگيري شديد شده ، گاز اشك آور زده شده ، منطقه اكباتان درگيري است و درشريعتي نيز يك ساختمان آتش زده شده است ، مردم با  شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و ….. به مقابله با مامورين و مزدوران حكومت مشغولند .

الان در خيابان تخت طاووس در تهران مردم شعار مرگ بر ديكتاتور مي دهند. در خيابان كالج هم درگيري شروع شده است. در هفت حوض نارمك الان درگيري است. در خيابان شريعتي ساختماني دولتي را آتش زده اند. صداي شعار مرگ بر ديكتاتور از خيابان هاي فرعي وليعصر شنيده مي شود. همچنين گزارش شده است كه چند نارنجك دستي از سوي معترضين به سمت ماموران پرتاب شده است

آژانس ايران خبر

Posted on فوریه 14, 2012, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 6 دیدگاه.

  1. وااااااااااااااااااااااااااااای از این همه دروغ
    آخه چرا اینقدر دروغ میگید که مردم دیگه حرفهای راستتون رو هم باور نکنن؟؟؟؟؟
    من خودم ساکن شریعتی هستم، هیچ خبری نیست، نه سری نه صدایی
    آخه با این همه نیروی نظامی و اطلاعاتی کی خایه میکنه بیاد بیرون؟
    چرا دروغ میگید؟
    نشستید اونور آبو الکی توی خیالاتتون جولان میدید؟؟؟؟؟

  2. Melatte GHAHREMANE IRAN, SABR KAFIST; Hameh ba ham barkhizid va khod ra az changale OKHTAPOOSE VELAYATE FAGHIH BERAHANID. HICH CHIZ BALATAR, ZIBATAR VA MANDEGAR TAR AZ ISAR BARAYE BE DAST AVARDANE AZADI NIST; HAREKAT KONID, PIROOZI BA SHOMAST

  3. toam ye harumzadeye durughguee mese hamina.

  4. سلام
    واقعا جای تاسف داره که ما داریم توی یه همچین حکومت ظالمی زندگی میکنیم که مردمش رو فقط به خاطر طلب حق و درخواست کاملا مسالمت آمیز داره اینجوری سرکوب میکنه
    خاک بر سر عمال این نظام
    شرمشون باد
    شرم
    من وقتی خبر دستگیری وضرب و شتم دوستانم رو شنیدم خیلی ناراحت شدم همش دارم گریه میکنم که چرا باید اینجوری بشه
    چرا کسی نباید صداش دربیاد که توی ایران داره نقض آشکار حقوق بشر صورت میگیره
    وای به حال سید علی وای به حالش که اگه ما بیایم روی کار حتما اونو میکشیم
    به خاطر خون زمین ریخته ندا و سهراب و صانع و محمد و امیر بقیه شهدای جنبش
    من میخوام صدامو همه دنیا و همه آزادی خواهان سراسر جهان بشنوم
    من یه دختر چادری بودم ولی از اون موقعی که فهمیدم داره توی این نظام به مردمش خیانت میشه منم گفتم دین رو توی همین مملکت کوفتی فهمیدم چیه پس هرچی شنیدم دروغ بوده
    خدارو شکر من یه جرقه توی دلم خورد و فهمیدم دارم کجا میرم
    خداروشکر
    ولی یه درخواست دارم از شما دوست دارم که منم توی اطلاع رسانی جنبش سبز کمک کنم
    من میخوام صدای قلممو همه دنیا بشنوه
    ازتون یه دعوت نامه بالاترین تقاضا دارم چون فهمیدم تنها رسانه سبز ایران که میشه صدای صداقت رو توش گسترش داد تنها همین بالاترینه
    خواهش میکنم برای من هم دعوت نامه بالاترین بفرستید
    من واقعا احتیاج دارم تورخدا کمک کنید
    من منتظرم
    مرسی گلم
    بای
    نگار 23 ساله از تهران

  5. این اخبار رو از کجا در آوردی؟؟؟؟

  6. علی موسوی مدنی

    ببین من حالم از هر چه آخوند مادر جنده است بهم می خوره ولی اینم بدون مردم ایران این حکومت را دوست دارند اگر باور نداری ببین تعداد جمعیت که برای خرید ولنتاین بیرون رفته اند بیشتر یا به قول تو تجمع کننده ها. بابا این مردم از عربهای سوریه هم کمتراند. ننگ بر این مردم ایران که خیلی زود مرگ ندا، سهراب و تمام جوانان غیوری که دو سال پیش مردند را فراموش کردند. مردم ایران پست ترین و آشغال ترین مردم دنیا هستند من ای را بعنوان یک ایرانی اعتراف می کنم. تو کس کش هم این همه دروغ ننویس.

پاسخی بگذارید

