پــَ چـــرا این قسمت از کارتون سیندرلارو مـا هیچوقــت ندیـدیم!/عکس

اساسـا از بچـگی مظلـوم واقع می شدیم!

Posted on فوریه 10, 2012, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 9 دیدگاه.

  1. سیندرلا عجب حالی میکنه:))

  2. محاله این تو کارتن اصلی باشه، محتملا در کارتونهای غیر اخلاقی اون هست

  3. من کارتون اورجینال آمریکایی سیندرلا رو دارم. اصلا همچین صحنه ای توش نبوده. اصولا توی کارتونهای کودکان حتی توی قرن 21 هم همچین صحنه هایی نمیذارن …
    احتمالا نقاشی یکی از سایتهای پورن هست.
    شما هم از بچگی انگار عقده ای بودی

  4. بابا یه خورده دقیق ببینید….
    کارتن سیندرلا رو با طراحی و ترسیم دستی درست کردن
    در حالی که این عکس 3D هست
    از این تابلو تر نمیشد چرند نوشت

  5. مریض! اون یارو بابای سیندرلاست.
    I’m out of here

  6. *همسن بابای سیندرلا
    بدتر شد!

  7. نخیرشم من خودم قبلا اونو با یه پسر دیگه ای دیده بودم

  8. مگه اولین بارتونه همچین عکسایی میبینید؟بابا این قدر زیادن که نگوتموم کارتونا رو مسخره کردن بدبخت سیندرلای واقعی که ج…ه نبود

  9. شما اگه کارتونشو دیده باشید باید یادتون باشه که این آقا پدر شوهر سیندرلا بود

پاسخی بگذارید

