اولین دختر بسیجی «بدون سیبیل» رویت شد!/عکس

من که هنوز باورم نمی شه !

Posted on دسامبر 18, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 12 دیدگاه.

  1. ای …………….
    ببخشید.من چیزی نگفتم.خودتون چی فکر میکنید؟

  2. خوب فرماندهان بسیج هم یک کم تفریح شبانه لازم دارن دیگه!!!

  3. فتوشاپ بودنش که تابلوه.این از اون سیبیل کلفتاست

  4. شما مطمئنی فوتوشا پ نیست؟!!

  5. توهین نکنید .به اعتقادات دیگران احترام بگذارید .

  6. بچه که بودیم ،نزدیک خونه مون یه خرابه بود که محل بازی بچه های محل بود.در عین حال ،گلاب به روتون ،در فقدان دستشویی عمومی، رهگذر هایی هم که تنگشون می گرفت بار دل را در گوشه کناراون مخروبه وا می نهادند.بی ادبی نباشه،یه بار از میان یکی از همین صالحات باقیات رهگذران مذکور،یه بته ی گوجه فرنگی سبز شده بود،گوجه هایی هم داده بود به چه قشنگی !
    حالا حکایت این پری روی بسیجی ست.دست نزنید بهش ! اخیییه !

  7. عجب جیگریه .مخم پوکید . من یکی اگه بدونم کجاست حتما» میرم عضو بسیج میشم . اووووووووووووووووووف داغ کردم

  8. ابرو کمون ، چشم عسلی که میگن اینه ها !!

  9. اینا سیا کاریه، اصلاً برادر من این یک اصله
    مثل اصل پایداری انرژی و غیره
    دختر بسیجی بدون سبیل نداریم خواستین براتون اثبات هم می کنم

پاسخی بگذارید

